Verkossa tilaaminen on nopeaa ja voit tehdä tilauksia juuri sinulle ja yrityksellesi sopivana ajankohtana. Tilaukset välittyvät suoraan logistiikkamme työjonoon ja näin ollen tilaus- ja toimitusprosessimme on mm. sähköpostitilaamista nopeampaa.
Verkkokauppatunnuksia voi olla useampi per asiakas, tämä helpottaa etenkin yritysten toimintaa, joilla tilataan tuotteita usealle eri osastolle.
Jos teillä on laskutusasiakkuus kanssamme, niin voitte pyytää verkkokauppatunnuksia asiakaspalvelustamme. Tunnuksia voi pyytä usealle käyttäjälle per asiakkuus. Käsittelemme pyynnöt seuraavan arkipäivän aikana. Käyttäjä saa sähköpostiin viestin, kun tunnukset ovat valmiina.
Uuden asiakkaan tulee rekisteröityä suoraan verkkokauppaan ja ostaa maksukorteilla ja verkkopankkimaksulla tuotteita. Laskulla maksamisesta voi kysyä lisätietoa asiakaspalvelusta.
Yrityksenne sijainnista riippuen pystymme toimittamaan verkkokauppatilaukset perille entistäkin nopeammin, jopa saman päivän aikana.
Keskittäminen kannattaa. Mikäli tilausmäärät kasvavat suuriksi, saat verkkokauppaan näkyville omat tuotehinnat.
Tilaatko paljon eri tuotteita ja haluaisit nähdä ne yhdellä sivulla? Sekin onnistuu hyödyntämällä TOIVELISTA-sivua, josta löytyy valmiiksi tehtyjä tuotelistoja tai sitten voit tehdä itsellesi sopivan tuotelistauksen. Voit myös tilata aikaisemman tilaushistoriasi perusteella tuotteita vaivatta ja nopeasti.
Näin käytät toivelistoja tilataksesi suosikki tuotteita nopeasti:
Katso täältä, kuinka lisäät toivelistoille tuotteita tai poistat sekä kuinka voit luoda omia listoja:
Voit tilata ostoshistoriasi perusteella suoraan vanhalta tilaukselta tuotteita. Nopein polku tilata aikaisemmin ostettuja tuotteita on OSTOT - Tilaa tuotteet uudelleen -toiminnolla.
Saat listan tilaamistasi tuotteista jopa puolen vuodenajalta ja voit tilata tuotteet kätevästi uudelleen.
Katso täältä, kuinka tilaat ostoshistoriasi perusteella tuotteet uudelleen!
Nyt voitte tehdä kätevästi tarjouspyyntöjä verkkokaupassamme! Myyntiedustajamme on teihin yhteydessä tarjouksen kanssa muutaman arkipäivän sisällä tarjouspyynnön jättämisen jälkeen.
Ennen tarjouspyynnön tekemistä, teidän tarvitsee:
Lasku maksutapana pitää erikseen pyytää, jos olette uusi asiakas. Tarkistamme aina ensin asiakkaan luottotiedot Suomen Asiakastiedon rekisteristä.
Mikään ei voita henkilökohtaista palvelua, siksi verkkokauppatiimimme vastaakin kysymyksiinne arkisin 9-16:00 välillä Chatissa.