Toimitusehdot
 
1. Yleistä
Verkkokauppamme on suunnattu Suomessa sijaitseville yrityksille. Asiakastunnukset saa pyytämällä tunnukset täältä.
 
2. Toimitusaika
Toimitamme tilaukset 1-4 työpäivän aikana tilaus hetkestä laskien. Asiakkaan sijainti vaikuttaa paljon tilausten perille saapumiseen. 
3. Toimitustavat
Pääkaupunkiseudulle toimitamme Hakonen Oy:n kuljetuksilla, 30 € alv 0 %/ toimitus.
Muun maan kuljetukset toimittaa Posti. Postin kuljetusten hinta määräytyy Paytrail asiakkaille lähetyksen painon mukaan. Laskutus asiakkaiden kuljetuskustannukset tarkistetaan vielä laskutuksen yhteydessä. 
 
4. Maksutavat
Kortti ja pankkimaksut:
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.  Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com
 
Lasku:
Lasku maksutapana on myös mahdollinen, mutta sitä on erikseen pyydettävä ja tarkistamme ensin asiakkaan luottotiedot Suomen Asiakastiedon rekisteristä.
5. Yhteystiedot
Puh.010 820 5800
email: info@dayton.fi
ma-pe klo 8:00-16:00
Tikkurilantie 136
01510 Vantaa

Toimitusehdot

 

1. Yleistä

Dayton Oy:n verkkokauppa palvelee Suomessa sijaitsevia yrityksiä. Asiakastunnukset voit pyytää täältä.
 

2. Toimitusaika

Tilaukset siirtyvät kuljetukseen 0-2 arkipäivän sisällä tilauksesta tai erikseen toivottuna päivänä. Toimitusten perille saapumisaika riippuu Postin jakeluaikatauluista paikkakunnallesi.
 
Voit tarkistaa Postin toimitusaikatalut tästä. Tilaukset toimitetaan postinumerosta: 01510. 
Käytämme Postin palveluita: Express-paketti ja Express-rahti. Voit seurata toimitusten etenemistä verkkokaupan asiakastiedot sivulta ja saat myös toimituskuittauksen sähköpostiisi, kun tilaus on käsitelty varastossamme sen siirtyessä kuljetukseen.
 
Pääkaupunkiseudulla (Vantaa, Helsinki, Espoo) teitä palvelee myös Hakonen Oy, joka toimittaa tilaukset perille lähetyspäivän aikana.
 

3. Toimitustavat

Käytämme Postin kuljetuspalveluita: Express-paketti ja Express-rahti. 

Kortti ja pankkimaksu asiakkaille kuljetuskustannus hinnoitellaan tilauksen painon mukaan. Hinta ilmoitetaan kassalla. 

Laskuasiakkaiden kuljetuskustannukset tarkistetaan vielä laskutusvaiheessa ja veloitetaan lopulta joko painon tai tilavuuspainon mukaan. Käytämme samoja laskutusperiaatteita, kuin Posti painon ja tilavuuden suhteen. Näin ollen kassalla ilmoitettu hinta saattaa muuttua vielä laskutus vaiheessa aidon toimitustiedon mukaisesti.  

Pääkaupunkiseudulle tarjoamme Hakonen Oy:n pikatoimitusta: 30 € alv. 0 %/ toimitus.

Asiakkaat voivat myös noutaa tilaukset veloituksetta noutopisteeltämme: Tikkurilantie 136, ovi 10, 01510 Vantaa.

 

4. Maksutavat

Kortti- ja pankkimaksut:
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.  Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com
 
Lasku:
Voit pyytää myös laskua maksutavaksi. Silloin tarkistamme yrityksenne luottotiedot Suomen Asiakastieto Oy:n palvelusta. 
 
 

5. Palautukset

Mikäli tuote on rikki tai väärin toimitettu, niin ilmoita asiasta viipymättä, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa osoitteeseen:

verkkokauppa@dayton.fi.

Toimitamme teille uudet tuotteet tai jos se ei ole mahdollista, hyvitämme ne teille.
 

6.Yhteystiedot:

 

Puh.010 820 5800

email: info@dayton.fi
ma-pe klo 8:00-16:00
Tikkurilantie 136
01510 Vantaa
 
 

Koneiden ja laitteiden takuuehdot

 

Takuu

  • Laitteilla on myyjän antama 12kk takuu toimituspäivästä alkaen, mikäli muita takuuehtoja ei ole asiakkaan kanssa erikseen sovittu. 
  • Säilytä kuitti takuun voimassaolon todisteena. 
 

Mitä takuu koskee 

  • Sisältää normaalina työaikana tehtävän työn ja varaosat. 
  • Tuotteelle annettu 12 kk:n takuu on voimassa edellyttäen, että laitteen huolto-ohjelmaa on noudatettu ohjeiden mukaan sekä mahdolliset takuuhuollot ovat suorittaneet Dayton Oy:n teknikot tai valtuuttamat huoltoyhtiöt. 
  • Takuu ei kata vaurioita, jotka ovat aiheutuneet seuraavien syiden vuoksi:  
    • Tuotetta on varastoitu tai käytetty ohjeiden vastaisesti 
    • Tuote on ostajan tai kolmannen osapuolen toimesta asennettu tai saatettu käyttökuntoon väärin 
    • Kyseessä on tuotteen normaali kuluminen 
    • Tuotetta on muutettu tai käsitelty väärin tai huolimattomasti 
    • Tuotetta on ylikuormitettu 
    • Tuote on altistettu kemiallisille, sähkökemiallisille tai sähköisille tekijöille tai liialliselle kosteudelle (laitteen IP- suojaustaso huomioiden). 
  • Jos käyttötapa, ilmasto-olosuhteet tai muut ulkoiset tekijät aiheuttavat tuotteen toiminnassa tai materiaaleissa oleellisia muutoksia, takuu ei enää koske laitteen moitteetonta kokonaistoimintaa.  
  • Laitteen käyttäjän tulee huolehtia laitteen käytöstä, sijoittamisesta ja käyttöolosuhteista siten, että laitteeseen merkitty sarjanumero on luettavissa ja käytettävissä mahdollisissa takuu- ja huoltoasioissa.
 

Mihin tulee ottaa yhteyttä, jos tuotteen kanssa ilmenee ongelmia 

  • Jos laite vaatii huoltoa, korjausta tai varaosia, niin ota yhteyttä Daytonin huoltoon: 
  • Täyttämällä alla olevan linkin takana olevan HUOLTOKUTSU / VARAOSATILAUS -lomakkeen nopeutetaan mahdollisen huolto-/korjauspyynnön käsittelyä. 
  • Jos laitteessa on valmistus- tai materiaalivika, on kyseisen laitteen Daytonilla oikeus joko korjata vika tai vaihtaa laitteeseen osia. Vaihdetut osat ovat Daytonin omaisuutta.  
  • Jos vian korjaus tai osien vaihtaminen ei poista vikaa, puretaan kauppa tai toimitetaan uusi laite viallisen tilalle.
 

Kuka huoltaa tuotteet

  • Koneiden ja laitteiden huolto/korjaus tapahtuu lähtökohtaisesti Dayton Oy:n keskushuollossa Vantaalla (Dayton Oy, Tikkurilantie 136, 01510 Vantaa). 
  • Tuotteet toimitetaan Dayton Oy:n keskushuoltoon asiakkaalle huolto/korjaustilanteessa annettujen toimitusohjeiden mukaisesti ja Dayton Oy:n käyttämällä postitussopimuksella. 
  • Mikäli korjausta ei voida suorittaa Dayton Oy:n keskushuollossa Vantaalla, veloitetaan paikan päällä tapahtuvasta huollosta/korjauksesta aiheutuneet kohtuulliset matkakulut. Matkakuluihin lisätään voimassa oleva arvonlisävero.